sfere de lumina

Photobucket

miercuri, 27 aprilie 2011

rEGULI BUNE DE URMAT

Să fiu atât de puternic, încât nimic să nu îmi poată tulbura pacea minţii.
Să-i vorbesc despre sănătate, fericire şi prosperitate fiecărei persoane întâlnite.
Să îi fac pe toţi prietenii mei să simtă că există ceva preţios în ei.
Să privesc la partea însorită a fiecărui lucru şi să dau viaţă optimismului meu.
Să gândesc numai la cel mai mare bine, să lucrez numai pentru cel mai mare bine
şi să mă aştept numai la cel mai mare bine.
Să mă entuziasmez de succesul altora ca de al meu propriu.
Să uit de greşelile trecutului şi să insist pe marile realizări din viitor.
Să port mereu pe chip o expresie veselă şi să zâmbesc
fiecărei creaturi vii în cale întâlnite.
Să mă dedic în aşa măsură autoperfecţionării mele
încât să nu mai am timp pentru a-i critica pe alţii.
Să fiu prea generos pentru griji; prea nobil pentru mânie; prea puternic pentru frică
şi prea fericit pentru a îngădui necazul prin preajmă.
Să gândesc bine despre mine şi să proclam lumii acest lucru,
nu în cuvinte răsunătoare, ci prin fapte măreţe.
Să trăiesc în credinţa că întreaga lume e de partea mea,
câtă vreme rămân devotat celei mai bune părţi din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu